اس ام اس دلتنگی احساسی
اس ام اس دلتنگی احساسی
دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, ساعت 10:32 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

دندانم شکست برای سنگریزه ای که در غذایم بود ، دردم گرفت نه برای دندانم ، برای کم شدن سوی چشم مادرم قشنگ من تو تعریف شب میلاد آوازی / تو خوشرنگی خوش آهنگی ، تو دلبندی تو دلبازی وقتی فهمید میخوامش ، خندید و رفت / التماس رو تو چشام دید و رفت / با تمام خوبیهام اون بی وفا / رنگ غم تو چشام پاشید و رفت . خدایا عاصی و خسته به درگاه تو رو کردم / نماز عشق را آخر به خون دل وضو کردم / دلم دیگر به جان آمد در این شبهای تنهایی / بیا بشنو تو فریادی که پنهان در گلو کردم . جانم که تو باشی … جان به لب شدن چه لذتی دارد اس ام اس دلتنگی خیلی وقتها آدما برای اینکه رو قولشون وایسند ، قولشون رو زیر پا میزارند تا بتونند روش وایسند ! آرزویم با تو بودن با تو موندن است ، حتی اگر فقط یک شب باشد ، دوست دارم زمان در عشق تو بگذرد ، دوست دارم با تو جان گیرم ، با تو جان ببازم ، تو اجازه دادی عشقت را احساس کنم ، تو به من دل سپردی من هم دلمو باختم ، پس با تمام وجود میگویم تو را می پرستم ! همیشه این واسم سوال بود که عشق چیه ؟ اما الان با تو به زیباترین جواب رسیده ام .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
دیگر موارد